Daca se intampla la vruen moment dat sa intampinati vreo eroare de tipul Aw, Snap!, conform developerilor de la Google - treaba asta se intampla doar atunci cand exista o eroare in profilul de chrome al browserului Camerolla (cauzata, de fapt, de "sandbox violation" - anume acea chestie cum ca orice tab imparte-si-nu memorie si alte exe-uri simultan).
Pentru a repara problema, tot cei de la Google au recomandat ca solutia este sa se stearga profilul de Chrome si astfel, la un nou start al aplicatiei, sa fie unul fresh.
Pentru a sterge profilul de Camerolla (chrome) faceti urmatoarele:
1. Deschideti Windows explorer (sau my computer)
2. In bara de navigare, dati copy/paste la textul acesta: %appdata%\..\Local\CygnusTechnologies\
3. Stergeti tot ce exista in acel folder
4. Re-porniti Camerolla si reconfigurati adresa de URL de client + setarile de OBS.
Pentru a repara problema, tot cei de la Google au recomandat ca solutia este sa se stearga profilul de Chrome si astfel, la un nou start al aplicatiei, sa fie unul fresh.
Pentru a sterge profilul de Camerolla (chrome) faceti urmatoarele:
1. Deschideti Windows explorer (sau my computer)
2. In bara de navigare, dati copy/paste la textul acesta: %appdata%\..\Local\CygnusTechnologies\
3. Stergeti tot ce exista in acel folder
4. Re-porniti Camerolla si reconfigurati adresa de URL de client + setarile de OBS.